fredag 25. mars 2011

Pjoning og hekling

Jeg som hverken kunne holde heklekroken riktig, eller kunne navnene på heklemaskene, jeg pjoner!!
Det er så moro!!  Og etter å ha gitt et løfte til en engasjert dame "der ute" om å lære meg å hekle til en viss dato, ja, så har jeg altså gjort det!! Jeg har heklet blondekanter og rosetter :) Og nå vet jeg forskjellen på dobbeltstav og fastmaske. Juhu!!!!
Men heklekroken - den holder jeg fortsatt som en tømmerstokk...
Yngstedattera har fått et par pulsvarmere:


Jeg har til og med hatt med meg pjoninga og heklinga på skitur!
Derav bilder i snø :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Pjoning på skitur? Makan!!
Men, du kan lære meg det, sånn pjoning altså, når jeg kommer oppover neste gang... Sånn en gang før jul!
Hilse tuppeline tuppsen fra meg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...