fredag 5. august 2011

Besøkende

Mens jeg er i farta; besøket nærmer seg hele 3000! Helt utrolig, og veldig, veldig artig :) Hadde vært artig om besøker nr 3000 hadde lagt igjen en hilsen, da kunne det vanke en liten oppmerksomhet :))
Ser at det innimellom er problemer med å legge igjen kommentarer, vet ikke hvorfor, men gi meg et nyss hvis dere har problemer. (Send gjerne en mail)
Nå har bloggen fått nytt utseende, jeg har riktig alder og et nytt innlegg er publisert. Da kan jeg surfe litt i bloggverden med god samvittighet :)
Her er et lite ordtak:
"For noen er verden lyseblå
for andre er den mørkegrå
Jeg tror det er ens humør
der giver verden den rette kulør."
Ha en fin kveld alle sammen :)
Dordi

2 kommentarer:

Anne N. sa...

Takker for kjempehyggelig og morsom kommentar hos meg, Dordi :O)
Tror jrg venter en stund til med det selvportrettet iført polkadotter, hihi !
Ha ei flott helg!
Klem, Anne:)

Sol Blanco sa...

her var det virkelig mye fint, du er jo super kreativ!!! Jeg er skikkelig imponert, skulle ønske jeg hadde en dråpe av din kreativitet!! Stor klem fra Sol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...