søndag 20. november 2011

Julemesse

I dag har vi vært på julemesse, min unge assistent og meg ♥
en veldig fin dag, masse kjøpelystne folk :)
Jeg er godt fornøyd både med omsetning og markedsføring :)
Her kommer masse bilder;  

Kuene mine fikk være med på tur i dag :))

 assistenten  :)

 ikke bare lys, men esker, bøker, brødboks, hjerter og mye mer ble omsatt i dag :)





på enden av bordet hadde kollega Torild  lommebøker laget av melkekartonger, 
brød og Røros-spesialiteten PJALT, mmmmmm den er sååååå god!
 og selvfølgelig - Gunns flotte lappeteknikk; 
se på denne juleduken; NYDELIG! 
 og her er litt mere lappeteknikk;



vel tilbake i sofakroken, føler man seg litt som dette ;)
Puh!

 I morgen skal jeg pusle med bestillinger :)
og ellers slappe av.
ønsker dere alle en fin novemberkveld!

3 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Hei Dordi! Du hadde en flott stand på julemarkedet.Likte spesielt godt eskene med notepapir. Jeg deltok selv på julemarked i går, og det var kjempetrivelig.

Anonym sa...

Oi, så masse fint! Synd æ bor så langt unna...

Nina

Edel Marí sa...

Wow, så mange fine ting!! Kjempefin og stor stand :D
Antrekket til assistenten machet standen til og med ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...