tirsdag 8. november 2011

Stadig i tottene på hverandre....... ;)

En vakker dag skal jeg bli venn med kroppen min :( men det er tydeligvis en laaaang vei dit!
Vi er nemlig stadig i tottene på hverandre kroppen min og jeg, uenig om det meste.
Hva som er stress - og ikke, er vi absolutt ikke enig om. Hvor mye jeg skal jobbe og hvor mye jeg skal hvile er vi heller ikke enige om :( Kan bli i dårlig humør av mindre! Men etter et hastig sykehusbesøk (litt lengre kjøretid på hjemveien heldigvis) har vi kanskje omsider blitt enige;
jeg må ta det litt mer med ro.......Basta!
m.a.o. ta vare på meg selv.
For jeg har tenkt å bli veeldig gammel nemlig!
-ser for meg et skrukketroll på laaangt over 90-




Og jeg har resepten klar; 
Stresse ned med koselige hobbysysler.
©
©

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin avkobling det og artig for oss andre å lese og få inspirasjon! Lysene dine er bare herlige:) Lykke til med produksjon og ta vare på helsa:)

Nina M.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...