tirsdag 13. mars 2012

Ikke bare jeg som er kreativ

"Søstrene Sisters" 
er også kreative, og det synes mor meg er veldig koselig©

Rundt kjøkkenbordet er det både konsentrasjon og latter 

 Kreativt rot 
 og ferdig resultat ©©©
En dekorert bok til avtaler og notater:



og Eirins ferdige produkter, 
litt annen stil, og samme tema på alt,
men veldig fint da ©©©


FLERE SOM ER KREATIVE.....

For en stund siden dumpet en pakke ned i posten,
inni den lå en strikket lue. 
Hadde jeg strikket lue, hadde det vært rettstrikk hele veien, 
muligens rett og vrang, men ikke noe mere avansert enn som så!
Men denne lua var av en litt annen vanskelighetsgrad kan man si;
her var det flettemønster over hele lua!
Ikke noe å bli imponert over sier du kanskje, nei, egentlig ikke,
det finnes maaange dyktige strikk-ersker,
MEN
denne var strikket av en MANN!
Jada, jeg vet det er likestilling i Norge,
og at det er mange menn som strikker, 
men JEG kjenner liksom ikke så mange strikkeglade menn!
så - jeg ble 
VELDIG IMPONERT!!
Bare se her da;



Deilig og myk, fin til kalde dager her på Røros ©©©
Og altså strikket av en mann, - en DYKTIG mann.
(hihi, det lukter til og med manne-parfyme av den)
Lua var et bestillingsverk (les; ment som fleip) til meg selv.
MEN... jeg trodde ALDRI at bestillingen ble tatt på ALVOR,
så der fikk jeg meg en lærepenge gitt!!
- en positiv lærepenge :)
©©
© 
klem fra
-lykkelig eier av en nydelig, manne-god-luktende lue-


3 kommentarer:

Meta sa...

Gratulerer med ny lue. Kult når mannfolk driver med håndarbeid. Har prøvd å overtale min,men til ingen nytte.

Heldig du som har barn som er kreative. Mine er også det,men de liker ikke å holde på med sånne ting som jeg liker. Ingen av de 6,faktisk..

Håper du får en herlig onsdag!:)

Klem fra Meta

Anonym sa...

spennende kreativitet

Unknown sa...

klart da itj å sei nei t dæ Anne Dordi, når du spurt om æ villa strikk ei t dæ å ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...