mandag 9. april 2012

Påske-egg på løpende bånd

Jeg skal fortelle dere hvorfor det har vært så stille fra meg i det siste: 
Høna meg har nemlig lagt egg, kvakk....kvakk.....
ikke bare ett egg...neida
.....nærmere bestemt 
52 stk!!!!

Det ble litt kaos på hobbyrommet, og det gikk med myyyyye hvitmaling.....
Ja, lite visste jeg da jeg startet med det første egget at det skulle bli såååå mange :)
Men som jeg har kost meg, helt sant, jeg er fortsatt ikke lei av eggene.
De fleste er hvite vintage egg, men noen spesialbestillinger gjorde at det ble en fin variasjon.
Her er en spesialbestilling til ei som er veldig glad i LILLA

Lilla og rosa påskeegg med perler og blonder.
Her har jeg bl.a brukt deler av et  ballettskjørt 

Hvor mange meter med blonde som har gått med, har jeg ikke regnet på, men det er noen :) 
Gamle blondegardiner, ballettskjørt, hekleduker, perler og stæsj er klippet og limt, formet og dandert.

Her er et knippe i hvit vintage 
Vintage påskeegg

Spesial egg


Men hele tiden var jeg bestemt på å lage ETT egg til meg selv,
det skulle være det siste jeg laget, og det skulle være spesielt.
Dette egget ble først malt hvitt og fikk deretter et lag sølv.
Det fikk veldig fin struktur. 

Da er det nesten 1 år til neste påskeegg-produksjon,
blir den like GIGANTISK?
Vel, det får tiden vise :)

Men jeg vil benytte anledningen til å si 
tusen millioner takk for alle bestillingene!!!!!
YOU MADE MY EASTER ©©©
Ønsker dere en fin siste-fri-dag-i-årets-påske!
klem
fra


1 kommentar:

Vform sa...

Säger bara ÅH, SÅ FANTASTISK FINA ägg !!!
Förstår att du haft mycket att göra!
Ha själv en skön sista-påsk-dag!
♥-kram Vivan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...