tirsdag 29. mai 2012

Messe i Verket 2.juni

Jeg skal være med på messe i Verket på Røros lørdag 2.juni, gleder meg veldig :)
Den siste tiden har det vært produksjon m.t.p den messa. Med diverse bestillinger 
i tillegg, har det blitt mange timer på hobbyrommet = LYKKE :)
Lysene skal selvsagt være med, både med Rørosmotiv, Røroskyr, tusjtegninger og gode ord.
I tillegg skal esker, skrin, skilt, staver, fyrstikkesker, pennal m.m. være med.
Her er et lite utvalg;

 Noen tre-skrin med sølv-dekor:


hjertebokser i bruntoner og gråtoner:



 Div esker og skrin:
Div skilt:

Trebøtte-deler i ny utgave:

Poser med telys og fyrstikkesker, flotte gaver sammen med lys :)

det fylles opp i gangen, som er foreløbig stoppested :o)

 Tror det blir en veldig fin dag med masse folk.
Etter messa i Verket skal en del varer til Gammelgården i Haltdalen, og noe skal til Turistkontoret her på Røros.
 = "travle"-morsomme-kreative-dager :)))))
Heldige meg som pusle med slike sysler :)

Jeg vil også 
oppfordre alle "lokale" blogg-besøkende 
til å ta en tur til Verket på lørdag! 
Kanskje finner du noe i MIN stand :)

Klem fra


1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Her var mye fint! Lykke til med salget. Tipper det vil gå unna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...