tirsdag 5. juni 2012

Vel overstått messe

Det ble ei kjempe trivelig messe i Verket på lørdag, masse folk :) 
Stoooooor takk til Røros E-verk for dette flotte arrangementet!!

Jeg er godt fornøyd med salget og markedsføringa.
Men utrolig sliten etter en slik dag....

Her er noen bilder fra standen.
Som dere ser fikk "skuv-senga" bli med på messe, 
den var ypperlig som utstillings-bod :)
Ser på bildene at jeg kunne valgt noe annet enn hekleteppe, 
det ble litt urolig,
men ....  da vet jeg det til neste gang :))







En del av varene skal nå til Gammelgården i Haltdalen,
men først må det produseres lys :)

Klem fra



4 kommentarer:

Meta sa...

Så mye fint du har laget!:)

Klem fra Meta

Janne i Fagerlia sa...

Synes din stand var nydelig. Og skuvsenga ble prikken over i´en.

Janne sa...

Såå mye fint du har laget!
Standen ser innbydene ut og det var nydelig med hekleteppe!
Tusen takk for kommentar hos meg!:)
Ønsker deg en fin fin ny uke!
Klem fra Janne

Unknown sa...

Du lager så mye fint og det var så dumt at jeg ikke kunne på messa, men jeg får ta meg en tur til gammelgården å se på dine ting :-)
Klem
Brit Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...