søndag 8. juli 2012

Loppis og garasjesalg

Fra en ferietur i Sverige fikk noen skatter bli med hjem :) 
Når naboen i tillegg hadde garasjesalg i det jeg kom hjem, så ble det  en fin samling 
nye - gamle ting =  lykke :)
En gammel legekoffert - den tror jeg skal romme garn,
et gammelt bord, en puff og en bestikk-kurv i tre - skal pusses opp :)

små mugger, en bolle og blå skåler skal brukes til daglig,
jeg får aldri nok blå ting til kjøkkenet :)
flere hvite putetrekk med blonder- og litt "dill" 
skal brukes på nytt i kreative prosjekter :)



 Den gamle puffen gleder jeg meg til å pusse opp!!
Dere skal få se bilder av ny-oppussede ting etterhvert:)
 tror egentlig jeg skulle hatt større hus ;)
-er så mye som er kjekt å ha :)))))


BESØKENDE:

Mens jeg har hatt late feriedager har bloggen passert 
10.000 besøk 
WAW!!
Tusen hjertelig takk til alle som tar en titt innom, 
og velkommen til nye følgere :)

Veldig gøy med besøk, og legg gjerne igjen en liten hilsen :)

Ha en fin dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Vform sa...

Åh, så mycket vackert du har fyndat!
Spännande att se puffen restaurerad :O)
Finfina dagar till dig!
Kram Vivan

GundaM sa...

heia der og takk for hilsen inne hos meg så fant jeg deg ;)

vært på loppetur i sverige jeg også og smiler ;) elsker loppeturer selv om jeg driver loppebutikk ellers ;)

fin sommer videre til deg, måtte den bli lang !!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...