søndag 17. februar 2013

Martnas-kolleksjon


Jeg var så heldig å få tilbud om å selge produktene mine på 
under Rørosmartnan :)
Et nyåpnet kjempekoselig pensjonat her på Røros.
(dere kan lese om pensjonatet og martnan ved å klikke på ordene)

Da var det bare å brette opp ermene og starte produksjon.
Verkstedet er supert!! God plass til å boltre seg, 
og bare å lukke døren når dagen er omme = luksus!
Selvfølgelig ble tiden knapp, rakk ikke så mye som jeg håpet, men her er noe:

Skrin med Rørosmotiv

Skrin med Rørosmotiv
treskrin med Rørosmotiv

Noen med Røroskua
Skrin i papp med Røroskua

Skrin i papp med Røroskua

 Noen med Vintagemotiv
Treskrin , hvitmalte med Vintage motiv
Treskrin, malt hvite med Vintagemotiv
Treskrin, hvitmalte med Vintagemotiv

Hvitmalt skrin med Vintagemotiv og Carpe Diem
Hvitmalt skrin med  "Våg å være fri" 

Litt forskjellige str i tre og noen få i papp.

Det er godt å være igang igjen :)
Snart er det påskeegg som skal produseres, det gleder jeg meg til!!
Med dette lille livstegnet fra meg
ønsker jeg dere en fin dag alle sammen.

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Her har det sikkert vært travle tider, skal man bedømme etter dine bilder. Mye flott - tipper det går unna. Lykke til på martna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...