onsdag 1. januar 2014

Velkommen 2014

Det er med glede og forventning jeg ønsker 2014 velkommen! 
Jeg kjenner det på hele meg at det blir et kreativt år. 
At motbakker vil komme, men de skal klatres, 
at motgang vil følge medgang, 
alt glede vil følge sorg, 
men likevel føler jeg en intens 
FORVENTNING

2014
i dag er du som snøkledde vidder
uten spor
JEG skal sette spor, 
med hvert skritt
hver ny dag
nye spor
først ved årets slutt kan jeg se
hvor sporene førte
så VELKOMMEN 2014
dette blir 
SPENNENDE!

GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE SAMMEN!
hilsen en forventningsfull
Dordi

4 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til i det nye året Dordi! Jeg er sikker på du vil foreta mange kreative krumspring :)

Unknown sa...

T lykke me nyåret Anne Dordi :-*

Huldra sa...

Har bladd litt i bloggen din etter at jeg vant deg via den flotte skuffen du la ut på FB, og må si du er en herlig kreativ sjel. Her var det virkelig mye flott :)

Godt nyttår fra Huldra :)

Huldra sa...

Litt sent, men godt nyttår. Håper det har startet godt for deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...