mandag 19. januar 2015

Å lage bilder er som en reise

Noen ganger blir bildene til "helt av seg selv"
 andre ganger må jeg gå tilbake til bildet mange ganger, 
lar det henge opp i flere dager - grubler og studerer.
Alle bildene betyr noe for meg, det er derfor det er som en reise å lage bildene.
Nå har jeg ferdigstilt flere bilder :)

"Speiling..?"
Sparkel, stein, rustne spiker, kaffe og acrylmaling…
Det skjer veldig mye i dette bildet…. 
kanskje ser du noe helt annet enn det jeg ser?


"Brytning mot ny tid"
her er det brukt stein, et gammelt belte, acrylmaling, 
kaffe og krakeliering mm
spennende effekter :)



"Rust"
Dette bildet solgte jeg i sommer, men glemmte ta et ordentlig bilde.


"Eksplosjon"


 "Hjerte i opprør"


 Da var det kanskje på tide å ta en kaffekopp….denne gang skal den drikkes ;)
Ha en fin kveld!
Dordi

2 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Dette ser kjempespennende ut. Morsomt å teste ut nye medier som kan brukes i bildene.

Huldra sa...

De var det svung over. Herlig levende bilder :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...