lørdag 25. april 2015

Elden brinn - for Røros


Hver høst "Brinner en eld" her på Røros, 
for meg brenner den elden hele året - brenner for Røros. 
Denne fantastiske lille byen på fjellet, som jeg mistet mitt hjerte til som barn 
og som jeg var så heldig å kunne flytte til for snart 13 år siden.
Fargene - lyset - synligheten og restene av de gamle gruvene







Kjærligheten til stedet er det dette bilder uttrykker.

Det "triller" stadig ut nye bilder fra verkstedet.....selv om husfrua skulle gjort noe helt annet!
Frøknas konfirmasjon er like rundt hjørnet, bestillinger er ikke ferdige, men jeg MÅ bare male litt!
 Har heldigvis blitt enig med meg selv at jeg kan male litt innimellom....bare ikke hele tiden ;) 
Malingen gir påfyll og glede, såå gøy, såå mange ideer som må prøves ut!!
....så blir det vel både konfirmasjon og bestillinger i boks skal du se!

Ønsker dere en kreativ helg
Dordi


3 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så flott! Likte det lille hjertet du har tatt med i bildet ditt. Det ble prikken over i`en.

Dordis kreative glede sa...

Tusen takk Janne :)

Huldra sa...

Å male er balsam for sjelen, og bildene dine er så herlig vitale. Fortsett! :)

Har du lyst til å bli med på en liten giveaway deler jeg en i det siste innlegget mitt. Trekning fredag 8. mai, så skynd deg om du vil være med :) Du som er så kreativ vil kanskje like selve innlegget også ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...