søndag 27. desember 2015

I disse juletider

Her kommer et sjeldent blogginnlegg, en liten oppdatering :o)

Årets julegaver ble et kreativt prosjekt, hver julegave fikk teksten 
"Bergfolkets julmelodi" en aldeles nydelig julesang fra Røros.
Trehjerter ble pakkelapper, reinsdyr i tre og barkehjerter ble dekor.
Synes de ble riktig fine, koste meg veldig med å lage disse.





Det ble noen hjemmelagde julegaver, bla einekranser. 
Veldig gøy å lage, og mange fine turer for å finne eine! Ut i frisk luft - inn til kreative sysler.
Og jammen ble det nok eine til et lite juletre også! 



Lagde noen julekuler med bilder.
Kjekt som en liten ekstragave.


I mellomjula har jeg prøvd meg på glassbyggerstein-lampe,
Det var litt av en tolmodighetsjobb!! 
Men tenker at neste går kjappere, når jeg har lært av mine feil :/
Resultatet ble ikke så verst om jeg skal si det selv:


Som dere skjønner, det er liv i meg, det er bare bloggen som får så sjelden besøk av meg.
Fortsatt god jul til dere 
fra 
Dordi på Røros


1 kommentar:

Edny sine puslerier sa...

Kjekt å høre fra deg! Og for noen nydelige pakker du har laget. Alle blir vel ekstra glade for å få en slik pakke. Nydelige og personlige kuler også. Og naturkranser og trær er helt i min ånd;) Tusen takk for koselig oppdatering. Nyt romjulsdagene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...