lørdag 26. mars 2016

Påske i Tryggheim

Det ble travle tider for "kasse-dekoratøren" ;)
Bestillingene strømmet på
da måtte det bli en ny bestillingsbok:


Best å ha orden i systemet når det ble så mange bestillinger!
"Dordis bestillinger" - syns den ble fin jeg!
Permer i tre, beiset og dekorert.


Det beises, dekoreres, lakkes
og så mellomlander kassene i gangen før kundene henter 


Fjellvettregler med tilhørende dekor falt i smak

Der står også påskeeggene - som jeg aldri rakk å legge ut for salg, 
sånn kan det gå når man bare har 
2 hender 
1 hode
og døgnet har kun 24 timer
 ;)
Men det ble påske, og mange fikk kassene sine til påske,
noen må vente litt til
......
Jeg koser meg veldig for tiden,
om ikke lenge kommer snekkerne 
og "gjør huset mitt godt og varmt"
Da kan jeg bruke verkstedet uten å fryse.
DET blir bra det!!

Men akkurat nå ser det slik ut!

Litt igjen av påska, ikke særlig solingsvær, 
men likevel, fortsatt

Påskeklem fra
Dordi















Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...