søndag 5. mars 2017

Plutselig er det MARS!!

Det gikk litt tregt i starten av året, kom liksom ikke i gang med noe kreativt.
I januar var det så godt å slappe av etter en travel desember, 
februar ble litt, "åhh-nei-nå--jeg-komme-i-gang", 
og så - helt plutselig var det  - MARS!!!

Verkstedet ble litt som
:)

så begynte dagene å bli lengre, lyset kom tilbake -
og vips så var jeg igang igjen - juhu!! 

Kassedekorering er gøy når så mange vil kjøpe :)
Kassene flytter ut i verden en etter en


For at det ikke skal bli kjedelig må jeg finne på noe annet innimellom,
slik som dette husnummeret ;)

Ja, for et husnummer jo ikke være kjedelige tall på veggen;
hva med en liten kasse?

Jeg bor i nr 57, 673 m.o.h
og det står det på denne kassa, hengt på veggen med påskeliljer som pynt.
Så kan pynten variere etter årstidene


innimellom blir det også noen skilt




Koser meg så i det varme verkstedet - når jeg først kom i gang ;)
Det er lenge til vår her på fjellet, men hva gjør det når sola skinner!
Nå skal jeg "dukke ned" i en ny kasse
 - den skal beises, dekoreres og lakkes - selv om det er søndag

ha en fortsatt fiiiiin MARS-dag
hilsen
Dordi 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...