mandag 1. januar 2018

Fra mitt verksted

Da var man litt i bloggemodus kan du si 😂
3 inlegg på like mange dager!
Nuvel, jeg har jo ikke bare vært snekker, jeg har jo også laget litt på verkstedet.
De ble litt kostervals, alltid en dansepartner da vettu 😎



Noen fikk slike i julegave, men jeg har flere - de er for salg!
kr 280 pr stk
❅❅❅❅❅
Et annet prosjekt som var veldig gøy, var motivmaling på en stor krakk! 
(eller pall som de sier i Sverige)
En bestilling fra nabolandet. Siden bestiller er snekker som jobber i Norge, 
var jo dette noe å ta med i motivet, samtidig visste jeg at han hadde vært i New York.....
og at den skulle brukes av barnebarn til å stå på....



 Ja, slik ble den, tror den falt i smak, og at humoren traff 😘
Denne ble lakkert med anti-skli-lakk så ikke små barneføtter skulle 
skli når de står på krakken og hjelper bestefar 👀
Veldig gøy!
❅❅❅❅❅❅❅
I mai fikk jeg mitt første barnebarn 😍
Tenkte at en gyngehest ville passe bra til ham.

Gaven til verdens fineste gutt 💙
❅❅❅❅❅
og siden et verkstedutsalg er i emning så må jo huset få en ringeklokke....
Dette ble min variant 😂


 Og da var i i 2018 folkens, masse blanke ark som skal fylles, 
jeg gleder meg, gjør du?
❅❅❅❅❅❅
mvh
Dordi


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...