onsdag 13. februar 2019

COPPER MINE

 Nye bilder.
Inspirert av gruvene her på Røros.
De er malt med kaffe - det gir en spesiell glød i fargen.
Begge med rustne elementer som spiker bolter, pakninger mm i tillegg til grus og stein. 
I stedet for å male på lerret, har jeg valgt å male på gamle gulvplanker.

Begge bildene ble veldig spesielle, og må egentlig sees i virkeligheten for å få det riktige utrykket.

Øyet fikk være med i begge...
- er det øyet til de mange som arbeidet i gruvene....
eller er det øyet til .......

"Christianus Quintus - Copper Mine"
76cm x 55cm




Copper Mine
"Copper Mine"








 Øyet gir meg ro
det har et godt blikk

Det ble veldig fine male-prosesser, 
Kanskje ser DU noe helt spesielt i  bildene.....

Og ja, det kommer flere i serien Copper Mine 😘

Klem fra
Dordi
💗

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...