onsdag 1. mai 2019

Tegning

I det siste har jeg tatt opp en gammel hobby; tegning
Som lita jente satt jeg på vedkassa og tegna på gamle konvolutter - fordi det aldri ble nok tegnepapir.
Men i vedkassa - der kasta mamma aviser - og konvolutter! 
Juhu, de var fine å tegne på :) rene skattekista ;)

Opp gjennom åra har jeg tegna litt, sånn av og til.
Men et rehab-opphold på 3 uker ga meg en 
glimrende mulighet til å ta opp igjen blyanten!
Enkelt å ta med seg i kofferten, - blyanter og tegneblokk 😘
Og det beste av alt; det er så utrolig gøy!
Her er noe av det jeg har tegnet i det siste:

Han her er å se på TV - nemlig Kjartan i Sommerhytta 😀

Han her ble jeg kjent med for mange år siden. Han er like kreativ som meg!

 Han her er bare en jeg fant på nettet, for å trene litt 😋

Og han her ble jeg kjent med på rehab 😃

 Også han her da! En fotograf som tar de råeste sjølportrett!
Bare MÅTTE tegne ham (@macvigdal på Instagram)
Som dere skjønner, -er blitt noen timer med blyanten!
Har byttet ut malerpenselen for en liten stund ... 
men har noen ideer som bobler i topplokket.....
Så vent og se!
Takk for at dere titter innom💖
klem fra Dordi


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...