fredag 16. september 2011


Har dere hørt om Askeladden ? Det er meg det! ! På hue i en container gjorde jeg et fantastisk funn "jeg fant, jeg fant" en gammel trebøtte!  Riktignok hadde den sett sine beste dager, ja, egentlig sine siste dager - som bøtte, MEN .. .. bøtter - jeg mener - tre-bøtter - kan jo bli til noe annet.. .. ja, de kan få et helt nytt liv nemlig!
Så da var det bare å sette livet på spill - bena i været - hodet ned i containeren - fiske, fiske.... i andres søppel .. og vips..... en bøtte var reddet fra
døden!
Kjærlighet ved første strevsomme øyeblikk


Bøtta lå på hobbyrommet i flere dager før jeg visste hva den skulle bli
 -  i sitt nye liv......... hver del skulle nemlig få leve sitt eget - selvstendige liv
  

litt hvitmaling - en serviett - og vips! er det blitt "husets hjerte"
Litt rust i kanten - bare stilig! Og jeg er rimelig sikker på at det ikke finnes maken :o)  Heldige bøttebunn - som fikk et nytt liv på min kjøkkenvegg!
Og hva det ble av resten av bøtta? Ja, det skal dere få se etterhvert




1 kommentar:

Anonym sa...

Du er bare.... ja .. suveren :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...