fredag 5. august 2011

Sommeren flyyyyyyyr avsted.................

Sommeren ... vet ikke helt hvor den ble av... kanskje den regnet bort, eller kanskje jeg har brukt tiden ute i all slags vær. Jeg har i vært fall ikke blogget! Her må det oppdateringer til både når det gjelder alder (blitt ett år eldre ja.. ), innlegg og utseende (ikke plastisk kirurgi, jeg  være som jeg er, men bloggen derimot)  Men bare så det er sagt; jeg håper sommeren varer leeeenge enda!! - til flere sykkelturer, soling og uteliv, men også kvelder med koselige inne-puslerier :)
Men jeg har vært kreativ også, sånn innimellom, -det har blitt en del nye kort, selv om jeg til stadighet glemmer å ta bilde!! likevel; her er et lite knippe;
Hjerter, roser og sommerfulgler, joda, det er sommer på kortene også.
I går ryddet jeg "det kreative rommet", så nå er det faktisk mulig å finne igjen både det ene og det andre! Pussig så fort det blir rotete der inne............ tror nesten jeg har en usynlig hjelper (les roter) .....ja, for det kan da vel ikke være jeg som roter så fælt???  hmmm.... kremt... vi sier ikke mer om den saken, nå er det i hvert fall ryddig! Og jeg gleder meg til nye kreative krumspring :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...