fredag 30. august 2019

Husfrua er ikke som alle andre

- og jammen er sommeren på hell, det er mørke kvelder - du verden så fort det går!
Det pusles litt i verkstedet, mest med bestillinger.
Men kveldene brukes på tegneblokka😄 blitt hekta kan du si😉
Han her er et kjent ansikt, langt utenfor Røros grenser.
 Fordelen med tegning, er at det kan jeg gjøre i stua, ved peisen eller foran TVn 😀
må ikke sitte på verkstedet 😉
Denne søtingen gikk rundt setra i sommer, han havnet både på blokka og på Velkommen-skilt.
 Kjendiser er gøy å tegne, når likheten er der..
ser dere hvem det er?
 Når jeg tegner, er det øynene jeg starter med, de må "sitte" før jeg kan tegne resten,
derfor er denne en utfordring - mannen med solbriller - fortsatt på blokka - ikke helt i mål
men - jeg har ikke bare tegnet, 
har vært mye på setra i sommer - den er min ladestasjon💓
Der laget jeg en "vaskepost"
- en gammel skuff
-saftholder med tappekran
-gammel kniv til krok, en øse til såpeholder, eller lys
GJENBRUK er tingen!
- en koselig plass å vaske hendene😀
 en gammel sko - endte opp på min trapp
og noen bestillinger 
-malte skilt

 navn på en barne-gyngestol
Setra fikk skilt
 og jammen ble det nytt dørskilt 😁
det skulle vel passe bra 😂

Husfrua er nemlig ikke som alle andre 😂
Hei og hå til vi ses!
Dordi

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...