fredag 29. juni 2012

Bjørkehjerter

Jeg har prøvd meg på noen bjørkehjerter og noen kranser. 
Har hatt "kvisthaugen" liggende siden tidlig i vår. 
Var redd kvistene skulle tørke....så jeg satte de i en bøtte med vann
...men det var jo IKKE lurt! For da begynte løvet å sprette :) 
så da lærte jeg det, og ja... de kan ligge LEENGE uten å tørke :)
Begynner å få taket på det, veldig gøy!!


Her er et hjerte med blonderoser, farget i kaffe:
(litt dårlig bilde tatt med mobil)

Dette hjerter har sommerfugler og stoffbånd farget i kaffe:

Her er et hjerte med velkommen skilt,
dette skal pyntes og friseres litt før resultatet blir bra ;)

 og til slutt en ufrisert krans, plassert rundt lykta..enn så lenge :)

Må nok ta noen dypdykk i kvisthaugen og lage noen flere, for dette var gøy :)


og til dere som har forbindelser der oppe;
gi beskjed om at
 NÅ 
vil vi ha 
SOMMERVARME
!!!


ha en fin helg!
klem fra 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine hjerter :-)
Du er så kreativ!
Ha ei fin helg.
Klem
Brit Eva

Vform sa...

Vilka fina björkhjärtan du gjort :)
Passar säkert var som helst!
Fint ställe i förra inlägget, roligt att fått sett det 'live' !
Ha en fin dag!
Kram Vivan

M sa...

Hei snupp!
Nå har jeg flyttet deg fra Hage til Hobby...Og fått briller...
Ha en fiiiiiiin dag!!
Klem, M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...